четвер, 19 червня 2014 р.

                   Рефлексія 7 модуля

Основна ідея сьогоднішнього навчання- це створеня прикладу учнівської роботи:презентації, статті чи буклету. Головна мета - аналіз умов, що дозволяють учням підходити до навчання за методом проектів та синтезом особистісно- орієнтованого навчання. Даний модуль надзвичайно важливий, адже вчитель може обрати цікаву ідею, продумати всі етапи діяльності роботи учнів, сам він може мати прекрасні організаторськи здібності, проте, не часто задум вчителів можуть реалізувати учні. Ми схильні ідеалізувати учнів, а працювати маємо з реальними дітьми, які сидять у класі. При виконанні робіт від імені учнів складно одразу ж почати думати як діти.   Коли ми починаємо виконувати учнівські роботи відбувається фундаментальна  корекція плану вивчення теми.




Ця робота корисна для вчителя, тому що коли виконуєшь її від імені учнів розумієшь, які інструкції, форми для оцінювання , дидактичні матеріали необхідно розробити для орагнізації діяльності школярів. Ознайомлення з прикладами учнівських робіт на тренінгу дозволяє побачити приклади і взяти нові ідеї до своїх проектів. Важливим моментом у сьомому модулі є педрада. Ключове питаннея педради "Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання". Більшість учителів знає, що таке учнівський проект, але не завжди розуміє де, коли і як навчати учнів працювати за методом проектів. Метод проектів — це система навчання, гнучка модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей у процесі створення нового продукту під контролем учителя. Мій досвід роботи в школі показав, що в розвитку зацікавленості до предмета не можна покладатися тільки на зміст програмного матеріалу, уникаючи залучення учня до активної діяльності. А пробудити таке прагнення можна, запропонувавши цікаву і важливу проблему (саме метод проектів дозволяє перейти від засвоєння готових знань до їх усвідомленого набуття).   Метод проектів завжди орієнтовано на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують у визначений термін. Цей метод органічно поєднується з груповим підходом до навчання. Метод проектів завжди припускає розв'язування якоїсь проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з другого, інтегрування знань, умінь з різних галузей науки, техніки, технології, творчих областей. Моє завдання, як учителя, полягає в тому щоб будувати свої уроки на основі потреб кожного учня , максимально забезпечити прояв активності, самостійності, розвивати ситуацію успіху, творчості, поважати інтереси кожного. Індивідуальні та групові проекти розвивають здібності учнів: пошукові, творчі ... 

Немає коментарів:

Дописати коментар